Händer sånt här??

Håll i er, Detta är som taget ur en film.


Förra helgen var jag ute och festade med massa kompisar. När vi skulle dra oss hem bestämde jag och en kille som jag känner halv bra, att vi skulle ta en taxi hem till honom. Vi kom inte riktigt så långt för när vi precis skulle gå ur taxin började vi bråka om en skit larvig sak som inte ens är värd att ta upp. Fast egentligen kan man väl säga att det var ett "fylle tjafs" riktigt onödigt. Båda jag och han var kanske lite föör fulla;)

Iaf, sur och arg som jag vart så sprang jag ifrån taxin och gömde mig bakom en husknut för att se om han verkligen brydde sig om mig och sprang efter. Vilket han inte gjorde.


Då vart jag bara ännu mer arg och tänkte "ja men då skiter jag väl i honom" Så jag gick några steg och helt plötsligt så står det en skit snygg kille framför mig. Han såg att jag va ledsen och frågade vad som hänt, jag berättade allt om killen jag var med innan och så sa jag även att jag varken hade mobil, pengar eller busskort. såå hade jag lyckats skrapat upp mitt knä också eftersom jag hade ramlat innan som jag visade för honom, shit jag va verkligen full:P

Men jag frågade om jag fick sova hos honom och han sa att jag självklart fick det.

Så jag följde med en helt främmande kille hem. Jag va full, pank och utan telefon, jag skulle säga TOTALT LIVSFARLIGT, jag vet. Men jag va väl inte i mitt fullaste bruk när jag tog de beslutet om man säger så.


Men alltså, han var helt underbar, plåstrade om mitt knä och gav mig mjukiskläder, sen höll han om mig hela natten lång, så sjukt mysigt.

Han kysstes som en gud, alltså de stämde så jäkla bra mellan oss!!

Sex var det inte tal om, faktiskt så har jag inte sex med killar första gången jag träffar någon. Väntar hellre tills man träffats ett tag, då blir det mycket mer spännande.


Sen vaknade jag ju på morgonen och det kändes nästan som vi kände varandra, och jag tyckte till och med att han var snyggare än jag mindes. Inte nog med det, hockey spelare är han också, så ni kan ju bara tänka er hur fin hans kropp var! MUMS!!!


Så vi bytte nummer och har hörts lite i veckan, antagligen så ska vi ses på söndag!!

Ska bli riktigt spännande och se hur det känns då.

Som sagt, man träffar alltid någon när man minst anar det, och det kan man verkligen kalla det här!!!



 

Ska berätta sen om söndag:P ifall vi träffas då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0