Ikväll blir de alkohooool!

Heeeey alla ni!!

Nu ska jag snart ut och dricka ööl med massa kompisar. Ska bli mkt trevligt!! Känner att jag behöver de faktiskt. Ska bli skönt att dricka lite, känna dedär ruset i kroppen och bara tänka på nått annat än alla måsten och alla plikter.

Tänk vad lite alkohol kan göra med kroppen och kroppen, både dåligt och bra.
Fyfan, ska aldrig bli så full som jag va förra helgen, fattar inte ens att han vill träffa mig igen, hockeykillen. Jag måste ju vart som värsta fylleäckeltjejen, Mens hade jag också, eller jag fick den på kvällen där, verkligen SUPER BRA tajming. Inga tamponger hade jag med mig heller, så gick runt med samma äckelbilda hela kvällen och natten, uuuschhhh. Fick nämligen en av en tjej där på utestället.

MEN de verkar iaf bli så att jag ska träffa min hockeykille i morrn=D Myyyyyyyyyysigt!!!
Eller rättare sagt, min räddare i nöden!!

Kommentarer
Postat av: Mysan

vad skulle du helst vilja vinna i en tävling på bloggen? :)

2008-09-20 @ 23:17:37
URL: http://mysblogg.se
Postat av: MH

Mysigt! Vad händer idag då? :)

2008-09-21 @ 15:23:21
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0