Mitt lilla lammkött:P

Idag har jag vart lodigast av lodigaste. Ni vet en riktig lodardag med fett hår, inge smink och mjukisbrallor. En sådan dag då man verkligen inte har lust att stöta på någon gammal vän, eller ännu värre någon snygging.

Men vad tror ni jag lyckas med?!?!?
Joooo när jag står och väntar på tåget hem så dyker plötsligt den där snygga killen upp. Han bor jätte nära mig, det vet jag eftersom jag ofta brukar se honom vid busshållsplatsen hemma. Vet också att han har en storesyrra som är lika gammal som mig. Iaf han är jäääääääääääkligt fin, men dock 3 år yngre än mig, känns som lite förbjuden frukt på något sätt. Eller snarare ett lammkött, men ett riktigt fint sådant. Nog skulle jag kunna lära honom ett och annat.

Men det är verkligen något speciellt med honom, kan inte beskriva vad. Skit fin rumpa, och skit fina ben,. Han måste helt klart träna något, kanske en hockeykille? eller fotbollskille?
ååh, verkligen typiskt att man ska stöta på honom när man är i sitt allra sämsta tillstånd någonsin. Trots det så fick vi ögonkontakt flera gånger, både på tåget, busshållsplatsen och på bussen.
Varje gång jag stöter på honom så slår alltid samma tanke mig, det är att jag blir så jäkla sugen på att skriva en lapp där det står " du är så jäkla fin" och sträcka den till honom precis när jag ska kliva av bussen.
Hmmmmmm, kanske man ska göra det nästa gång!! Mest för att det är kul och se om man får någon rolig lapp tillbaka.

Jävla skit att han måste vara så mycket yngre än mig, why, why, why.....
kan bara tänka mig hur härligt det skulla vara att få styra och ställa över honom i sängen...  Mitt lilla lammkött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0