Mys på tåget med en okänd man

I dag skulle jag in mot stan och prickade såklart in det allra fullaste tåget som fanns.
Min enda tanke var "jag ska faan på detta tåg oavsett vad" Med lite vilja och styrka så lyckades jag bland de allra sista av människor att trycka mig in mellan tågvagnarna och få en stå plats. Tänkte genast att fy i helvette för att stå där hela vägen til stan. Massor med främande människor som flåsar och svettas, framför mig stod en kvinna som viftade på sitt hår titt som tätt och hon tvingade där med mig att böja huvudet bakot så att jag inte fick hela hennes äckliga hårsvall i ansiktet. När tåget precis skulle stänga dörrarna så var det en sista människa som trängde sig in i tåget och hamnar precis bakom mig.
Jag känner ju på en gång att det är en manskropp som pressas mot min rumpa och rygg. Han tar tag i en stång vid mitt huvud och det ända jag ser är hans arm som sticker fram brevid mig.

Kan säga att de var faktiskt jäkligt mysigt. Trots att det var en helt okänd man som stod så tätt, tätt intill mig så kändes det på något sjukt sätt bra. Så jag passade på att luta mig lite halft bakåt och kände på en gång att han gav gensvar och lätt mig luta mig mot honom. Så där stod vi och tryckte våra kroppar mot varandra samtidigt som tåget hoppade och skumpade fram.

Blev lite sugen på att se hur han såg ut, men ångrade mig ganska fort. Ville inte bli besviken över att han inte var en sådan heting som jag stod och fantiserade om att han var. Så jag lät bli och höll mig från att titta bakåt när jag sedan klev ut ur tåget. ¨

Men mysigt var det fan=) så jag tackar för den spontana mysstunden med den främmande mannen i morse!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0