När hör man av sig egentligen?


Vet ni en sak!!

Jag är så fruktansvärt bra på att skrämma iväg killar. Så egentligen skulle jag behöva era råd och eran hjälp när de handlar om detta.

En sak är säker, jag tänker inte skrämma iväg den här otroligt underbara hockeykillen jag nyss berättade om. Vilket innebär att jag måste ta mig själv i kragen och inte vara "för på"
Ett fenomen när det gäller mig, är att alla de killar jag blir enbart vänner med, eller de jag träffar och känner att jag inte vill något med, dessa killar faller för mig, vill ha mig till vilket pris som helst.
Men de killar jag vill ha, de jag känner att jag tycker om och vill träffa hellst så fort som möjligt, de killar får jag inte eftersom jag antagligen skrämmer iväg dem..

ååh, de här om när man ska höra av sig, vems tur det är, om man ska ringa eller skicka sms...... Jaa, ni fattar. Jag är så trött på katt och råtta leken så ni anar inte.

En del tycker det är okej att höra av sig samma dag man träffats, en del tycker att man är fruktansvärt klängig och på om man hör av sig för fort.
Hela denna vecka har jag funderat på hur jag ska lyckas få "hockeykillen" så nyfiken på mig som det går. Ja  menar, killar gillar väl att jaga sitt byte??

Jag är nog mer en sådan person som är väldigt rak på sak och gör som jag känner. Visst är det bra, men samtidigt så är det ofta också mitt fall. Tycker jag om en kille säger jag det, vill jag höra av mig så gör jag det. Men helt plötsligt så har jag saboterat hela skiten för killen uppfattar mig som desperat, klängig eller för på..

När det gäller hockeykillen så tycker jag än så länge att jag har skött mig bra, har nästan inte hört av mig nått alls, även om jag skulle vilja det:P Det var han som sa först  "när får man träffa dig igen då" och jag föreslog i helgen. Så nu tänker jag faktiskt kasta bollen till honom. Hör han inte av sig så får det helt enkelt vara, jag ska fan inte höra av mig då. Han får visa att han verkligen vill träffa mig nu!!!

Han är riktigt het!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0