Seeeeeeg från helgen

Godagens alla ni!

Mkt trevlig helg måste jag säga. Dock vart det sjuuukt sent i lördags natt. Somnade inte förens vid 7 på morgonen. Shit vad död jag var hela dagen i går.
Blidde inte heller någon träff med hockeykillen. Tydligen så var han alldeles för trött och bakis, de va ju iof jag också, men hade ändå kunnat offra mig för att träffa honom men det kunde tydligen inte han. ÄÄH, skit samma. Får se hur det blir med det!!!

Har föresten blitt medlem på en sån där "dejtningssida" Lite smått underhållande och man får diverse förslag från män i alla åldrar,. Humm,,, finns en del snyggingar också men just nu så känner jag inte att jag orkar styra upp en dejt med någon. Det är faktiskt jobbigt att gå på dejt, de krävs ju rätt så mycke ansträning. Man måste vara sitt allra finaste jag, de får inte bli stelt och man måste berätta massor om sig själv. Usch och fy, inget jag har lust med just nu,

Skulle bara vilja ligga här i sängen med någon jag tycker om och mysa hela kvällen. Ligga och skratta, flumma och kramas. Orka behöva lära känna och dejta någon:P Vill bara ha den där speciella personen här nuuuuuuuu istället, att vi redan har lärt känna varandra och allt dedär blablabla..

Jag vill att det ska klicka på en gång när man träffar någon, annars kan det lika bra vara. Hur funkar ni`? fortsätter ni träffa någon även om det inte är "kärlek" på en gång?!?!?

Kommentarer
Postat av: Louise

det är precis så jag också tänker. hur vet man att den man träffar är den rätta? och finns det rätta från början eller måste man kanske ge det lite tid?

Kram

2008-09-22 @ 18:33:51
URL: http://louii.blogg.se/
Postat av: queenpeach

man brukar ju känns direkt om det finns nåt mer eller om man ska skita i det.. Kolla gärna in i min blogg o webshop och följ min flytt till Asien:D

2008-09-22 @ 20:48:29
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Amanda

Njaa alltså, jag tror inte riktigt på kärlek vid första ögonkastet. Men med tiden kan man börja gilla personen även om man inte gör det från början, tror jag =)

2008-09-22 @ 23:04:45
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0