Styr mig i en salsa

Om det är någon dans som är grymt sexig så är det fan SALSA.
Inte bara killen är spännande att titta på utan tjejen är ofta också grymt sexig!
En dans som man önskade att man var riktigt grym på!




Annars då?!?!?
Jotack, jag ligger hemma som värsta äcklet och kallsvettas som en gris.
Måste hoppa ner i duschen snart för såhär vidrig har jag inte känt mig på evigheter,
är nämligen sjuk. Drabbad av alla dessa små äckliga microorganismer som försöker angripa min kropp,,
och tydligen så försöker min kropp svettas ut de små jävlarna för fullt just nu.


Har inte vart ute ur huset på 3 dagar. Missat det sjukt fina vädert och säkerligen alla
snyggingar som gått en aningen mer lättklädda än när det är ruggigt och molning ute. Men de går ingen nöd på mig inte!!!

Dessa två är ju rätt så heta faktiskt, men dock så är de ju stureplansäckel, och såna går ju fetbort!!!!!!
Iaf för min smak. De ska vara en riktig karl, gärna en händig en. En snickare kanske,
som går runt i blåställ/snickarbyxor och en solbränd kropp, åh fyafan jag tror jag smäller av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0