Varför spanar jag ständigt efter snyggingar?!?!

SingelSandra, de är jag det=D En singeltjej som bor i en av Sveriges storstäder.


Själva meningen med bloggen är väl mest att jag ska få chans att skriva av mig. NI vet ju själva hur mycket tankar och funderingar som ploppar upp i samband med att försöka finna kärleken.
Den sanna kärleken som det heter, ska man ens tro att den finns?

En annan sak som kan vara roligt är självklart att höra era åsikter, tankar och funderingar kring det jag skriver. Känner ni igen er? håller ni med? tycker ni samma sak?


En sak som jag ofta tänker på när jag är ute bland människor, är att vart än jag är så spanar jag omedvetet efter någon snygging. När jag ser en kille som ser bra ut så kan jag bara inte låta bli att titta, det är både spännande och lite smått underhållande att vila ögonen på en riktigt fin kille. I samma sekund som jag ser honom (detta sker på några sek) så hinner jag tänka en massa sjuka saker som "undra hur han skulle vara i sängen, eller har han flickvän, en sån där snygging kan inte vara singel, tänk om han är min blivande pojkvän" o.s.v. Alla dessa sjuka tankar flyger förbi samtidigt som man för en kort sekund får ögonkontakt med honom innan han försvinner bort i folkmassan.
Har man tur får man ett litet leede, eller en lång kvarhållsam blick från snyggingen på tåget eller på gatan.
Men egentligen?!?!? Det är väl bara en kul grej antar jag.

Men just dedär, att man på något sätt går och spanar omedvetet, ligger det i vår natur?
Eller i min natur att titta efter snyggingar.

Egentligen vill jag ju inget, skulle aldrig falla mig in att fråga efter nummer eller något sådant, haha snacka om desperat man skulle vara då. De är väl bara de att det ligger i ens natur, man söker ständigt efter den där speciella, eller snarare, man är mottaglig för att han skulle kunna dyka upp när som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0